Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu
4 Posty
Magdalena Byre
(beszka)
Wiking
up up up


czy ktos sie orientuje, ktora mase auta wpisuje do kalkulatora podczas obliczen oplat ? glupie pytanie....ale mamy inna wage w polskim dowodzie rejestracyjnym 1575, inna w polskiej homologacji - 1650 (auto gotowe do jazdy z kierowca czyli -75) i jeszcze inna w homologacji europejskiej (coc) - 1710 i tu robi sie niefajnie
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
8929 Postów
Maniak
beszka napisał:
up up up


czy ktos sie orientuje, ktora mase auta wpisuje do kalkulatora podczas obliczen oplat ? glupie pytanie....ale mamy inna wage w polskim dowodzie rejestracyjnym 1575, inna w polskiej homologacji - 1650 (auto gotowe do jazdy z kierowca czyli -75) i jeszcze inna w homologacji europejskiej (coc) - 1710 i tu robi sie niefajnie
...co byś nie wpisała to i tak nie ma to większego znaczenia dla toll . Ponieważ ten kalkulator , jest tylko dla zobrazowania teoretycznych kosztów , eksportu danego auta dla potencjalnego właściciela .
---
Praktycznie , powinnaś wziąć najwyższą wagę , a do całości kosztów końcowych dodać jeszcze ~ 10% . I to może być faktyczny koszt danego eksportu .
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
4 Posty
Magdalena Byre
(beszka)
Wiking
gabriel napisał:
beszka napisał:
up up up


czy ktos sie orientuje, ktora mase auta wpisuje do kalkulatora podczas obliczen oplat ? glupie pytanie....ale mamy inna wage w polskim dowodzie rejestracyjnym 1575, inna w polskiej homologacji - 1650 (auto gotowe do jazdy z kierowca czyli -75) i jeszcze inna w homologacji europejskiej (coc) - 1710 i tu robi sie niefajnie
...co byś nie wpisała to i tak nie ma to większego znaczenia dla toll . Ponieważ ten kalkulator , jest tylko dla zobrazowania teoretycznych kosztów , eksportu danego auta dla potencjalnego właściciela .
---
Praktycznie , powinnaś wziąć najwyższą wagę , a do całości kosztów końcowych dodać jeszcze ~ 10% . I to może być faktyczny koszt danego eksportu .


wlasnei rozmawialismy z urzednikiem z TOLL i okazalo sie, ze do obliczen oplat uzywaja danych z norweskije bazy danych, czyli waga 1504 - taka jaka przy danym modelu widnieje w norweskiej homologacji (co mnei cieszy i mam nadz.,ze sie potwierdzi).

W kazdym razie dzieki za odzew
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj


Facebook Messenger YouTube Instagram TikTok